Zobacz temat
OT20 PZK » Inne » Zawody
 Drukuj temat
Lubelski Maraton UKF 2014r
so8abc
A u mnie poprawa Grin
Łukasz
!73
[img]http://krotkofalowcy.pulawy.pl/images/banners/userbar.png[/img] is not a valid Image.
 
SQ8HNB
Dzisiejsza pogoda raczej nie sprzyja propagacji :-(
... postanowiłem sprawdzić ile punktów "zdobędę" pracując w zawodach z własnego powiatu.

Wyniki za tydzień:-)

Wszystkim "wyczieczkowiczom" życzę przyjemnej pogogody.
Pozdrawiam, Radek SQ8HNB .
 
Radek SQ8SET
Cześć

Ciekaw jestem, bo warunki radiowe były "pod zdechłym azorkiem" na UKF-ie jak też KF-ie, bo brałem udział w zawodach dolnośląskich na 80m. w tym samym czasie.
Nie mam Ciebie Radek w logu i nie wiem czy udało Ci się dowołać do stacji z SP9, ale ciekaw jestem bardzo przetasowań po tej mizernej turze.

Z pozdrowieniami
Radek
 
http://qrz.com/db/sq8set
SQ8MFM
Nie znam się na serwerach, domenach i różnych tym podobnych sprawach i w razie czego, proszę nie próbować mi tłumaczyć tego o co chcę zapytać przez pryzmat tych pojęć. Te wszystkie przekierowywania ze strony na stronę, konieczność logowania się po kilka razy wprowadziło nikomu niepotrzebny zamęt i irytację. Ponieważ nie potrafię tego znaleźć, proszę mi pokazać "palcem", gdzie mogę znaleźć wykaz nadesłanych logów w kat. L, bo mam na przykład taki kaprys, że wysłałem log, ale chcę sobie go obejrzeć.
Pozdrawiam i gratuluję "nowatorskich" rozwiązań, które w znacznym stopniu "ułatwiły" mi życie.
 
SP8LBK
Powstał techniczny problem związany z naszym maratonem. Wg aktualnej interpretacji UKE nie wolno jest nam pracować z lokalizacji innej niż mamy wykazaną w pozwoleniu. Tak więc o wypadach na górki i pagórki możemy zapomnieć.
News w tej sprawie jest na stronie głównej.