Zobacz temat
 Drukuj temat
Dzień dobry wszystkim :)
SQ8KJF
Na imię mam Krzysiek, główne zajęcie to programowanie w języku JAVA, jednak z wykształcenia jestem elektrykiem (Politechnika Lubelska), z zamiłowania elektronikiem i fotografem aktualnie działam w Związku Polskich Fotografów Przyrody - być może za niedługo zaproszę kolegów na wystawę z moimi zdjęciami.

Licencja KF chodziła za mną już kilka lat ale dopiero w tym roku mnie dopadła Smile i to dość skutecznie jak widać. Główne moje zainteresowanie w krótkofalarstwie to łączność kryzysowa w szerokim tego słowa znaczeniu oraz telegrafia. Jedno z drugim wydaje mi się bardzo mocno powiązane.

Ciężko jest coś więcej samemu o sobie napisać - myślę, że wszystko inne wyjdzie ze mnie w czasie jakiś naszych spotkań w realu i eterze i nie tylko.

Może dopiszę tylko, że nie mam czasu na telewizję Wink a doba ma zbyt mało godzin jak dla mnie Wink

Mam nadzieję, że będę mógł dużo nauczyć się od starszych stażem kolegów i koleżanek, oraz że sam będę mógł coś wnieść pożytecznego do naszej działalności.

Pozdrawiam wszystkich
SQ8KJF
 
sq8bgr
Cześć Krzysztof.
Mieliśmy okazję rozmawiać na UKF-ie to i tu Cię przywitam.
Mam nadzieję, ze nie raz się usłyszymy na pasmach więc nie będę się rozpisywał.
Wszystkiego dobrego życzę i dużo ciekawych łączności.
Arek, SQ8BGR. Pozdrawiam.
 
SP8BWR
Krzysiu, rad jestem, że mimo nawału różnych zajęć znalazłeś czas na "zrobienie" licencji. Teraz wszystko przed Tobą. Zapewniam, że nasza społeczność otoczy Cię płaszczem życzliwości. Bądź aktywnym i na UKF-ie i na KF-ie i na CW i na SSB a sukcesy przyjdą same. Przyjmij serdeczne pozdrowienia od old timera.
Dziadek Andrzej SP8BWR
www.sp8bwr.com
 
http://www.sp8bwr.com
SQ8KJF
Dziękuję za przywitania Smile i słowa otuchy Smile - bardzo się ciesze, że dołączyłem do grona lubelskich krótkofalowców.

Do usłyszenia w eterze, do zobaczenia na żywo.
 
sp8gsc