Zobacz temat
 Drukuj temat
APRSDroid - czy to dobry wybór?
SQ8MXP
Witam wszystkich, Po dość długiej przerwie w krótkofalarstwie, spowodowanej różnymi czynnikami, między innymi brakiem czasu, postanowiłem coś zmienić. Chciałbym spróbować swoich sił w APRS. Na początek chciałbym wykorzystać program na telefon APRSDroid - w roli trackera do auta, chciałbym go uruchamiać gdy podróżuję. Połączony oczywiście z radiotelefonem, gdyż po GSM nie uważam tego za zabawę do końca Wink. Pytanie jest następujące, czy APRSdroid to dobry wybór na początek? przyznam, że jestem zielony totalnie w tej kwestii, aczkolwiek co nieco kiedyś czytałem o tym już ale na czytaniu stanęło :(. Jak jest z rejestracją programu? Chodzi mi o potwierdzenie własnego znaku. Coś pamiętam kiedyś było takiego tam, że trzeba bodajże wysyłać skan licencji? Może ktoś coś robił takiego ? Czy mógłbym prosić o pokierowanie? Wiem wiem, wstyd pytać o te sprawy, ale jednak zaryzykuję Wink. Na początek tyle, 73 SQ8MXP Łukasz

SQ8MXP
Wstępnie uruchomiłem się poprzez GSM, teraz walczę z nadawaniem do SR8NLU, lecz on nie odbiera moich ramek. Słuchałem ich, wychodzą poprawnie. Nie wiem o co chodzi. Radio Wouxun, na ten moment będę używał GSM, potem wyposażę się w mobilowe radio dwójkowe, i zapnę do niego może jakiś TinyTrack? Zobaczę jeszcze. 73!

sq7ai
Witaj
Ja wprawdzie jeszcze nie uruchomiłem ale śledzę temat i zbieram informację. Podrzucam dwa screen, może ci się przydadzą (wprawdzie to Baofeng ale może podobnie)
sq7ai dodał/a następującą grafiki:
7881499400_1390320918.jpg 20819144_1505269259540256_2312774639501221451_o.jpg

Jarek

http://sq7ai.i8p.eu
SQ8MXP
Witam, dziękuję za odpowiedź. Próbowałem działać, aczkolwiek, bez efektów. Ramki wychodziły przez radio na 144.800MHz, lecz nie pojawiały się. Nie były dekodowane. Zapewne ma to związek z kiepskim torem audio w radiotelefonie. Na razie działam poprzez GSM, ale tematu nie odpuszczam. O efektach poinformuję, 73! Łukasz SQ8MXP

Przejdź do forum: