Zobacz temat |
APRSDroid - czy to dobry wybór?
|
|
SQ8MXP |
Dodany dnia 15/08/2017 23:42
|
Piszący Postów: 52 Data rejestracji: 27.08.2007 |
Witam wszystkich, Po dość długiej przerwie w krótkofalarstwie, spowodowanej różnymi czynnikami, między innymi brakiem czasu, postanowiłem coś zmienić. Chciałbym spróbować swoich sił w APRS. Na początek chciałbym wykorzystać program na telefon APRSDroid - w roli trackera do auta, chciałbym go uruchamiać gdy podróżuję. Połączony oczywiście z radiotelefonem, gdyż po GSM nie uważam tego za zabawę do końca . Pytanie jest następujące, czy APRSdroid to dobry wybór na początek? przyznam, że jestem zielony totalnie w tej kwestii, aczkolwiek co nieco kiedyś czytałem o tym już ale na czytaniu stanęło :(. Jak jest z rejestracją programu? Chodzi mi o potwierdzenie własnego znaku. Coś pamiętam kiedyś było takiego tam, że trzeba bodajże wysyłać skan licencji? Może ktoś coś robił takiego ? Czy mógłbym prosić o pokierowanie? Wiem wiem, wstyd pytać o te sprawy, ale jednak zaryzykuję . Na początek tyle, 73 SQ8MXP Łukasz |
|
|
SQ8MXP |
Dodany dnia 17/08/2017 22:50
|
Wstępnie uruchomiłem się poprzez GSM, teraz walczę z nadawaniem do SR8NLU, lecz on nie odbiera moich ramek. Słuchałem ich, wychodzą poprawnie. Nie wiem o co chodzi. Radio Wouxun, na ten moment będę używał GSM, potem wyposażę się w mobilowe radio dwójkowe, i zapnę do niego może jakiś TinyTrack? Zobaczę jeszcze. 73! |
|
|
sq7ai |
Dodany dnia 31/08/2017 08:38
|
Członek OT 20 PZK Postów: 16 Data rejestracji: 24.12.2008 |
Witaj Ja wprawdzie jeszcze nie uruchomiłem ale śledzę temat i zbieram informację. Podrzucam dwa screen, może ci się przydadzą (wprawdzie to Baofeng ale może podobnie)
sq7ai dodał/a następującą grafiki:
Jarek
|
|
|
SQ8MXP |
Dodany dnia 11/09/2017 23:00
|